badade och bastade vid älven igår kväll

blev att bada i älven igår kväll med madde och jesper. innan jesper kom dit skulle jag och madde he igång bastun, tog ett tag men tillslut fick vi den att bli varm. sen så skulle jag gå ner till älven för att fylla på vatten och då skulle jag slänga ut de gamla vattnet och då råkade jag slänga hela plast grejen i vattnet...inte ok. jag och madde sprang längst strandpromendaden vid älven och skrek och ingen av oss ville hoppa i. tillslut hoppade jag i och hämtade den, sjukt kallt men blev ändå skönt efter ett litet tag :) men sen så kom ju jesper då men han badade typ fötterna och inge mer..fegis kallas de ♥♥♥♥ sen blev de att duscha,plugga sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback