känns som en evighet utan dig här

Började dagen med att vi skulle se någon tobaksfilm på medis. (biosalsongen) sen så gick vi tillbaka till klassrummet och gick igenom vad som hände i filmen och pratade lite och lekte någon lek. Till lunch idag va de makaronipudding, godare än vad jag förväntade mig faktiskt.. 11:35 gick vi in och då hade vi svenska, vi höll på med krönika. fattade inget och de gör jag fortfarande inte..krönika? när svenska lektionen var slut gick vi till bilden och hade lektion och efter de hade vi spanska. slutade dagen med en lektion av engelska. måste bara säga att min älskade colin är tillbaka i skolan. han går ju på kryckor och därför är han lite särbehanlad menmen:] typ fubbigt på sätt & vis.

min söta sötnos<3

Kommentarer
madde! säger:

du glömde spanskan fucktard.......<3

2012-05-09 | 19:15:41
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback