fotbollsmatch mot umeå ik

Hej! förlåt för sämst uppdatering, suger på blogga nu för tiden...har inte tid osv. hade match igår i umeå och vi vann med 2-0 (Y) grymt bra spelat tjejer. vi mötte umeå ik. när jag kom hem åt jag och sen så tog jag och duschade. packade ihop min mobil...(r.i.p) har lämnat in den på lagning idag..den var ju helt förstörd typ..nu har jag en sony ericsson T700-.- den är ju..."jättebra" saknar att jag inte kan vara ansluten till internet..ååh , hur kmr jag klara mig?

ganska roligt att jag har kvar alla gamla sms 1 år tillbaka och bilderna. satt och läste igenom alla sms igår kväll. började gråta...hade sms från när jag och hannes va tsm. inte ok. men aja, nu är nästan alla raderade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback