temavecka: funktionshinder

igår dom två sista lektionerna såg vi på "hur många lingon finns det i världen?" vi har temavecka i skolan då det handlar om funktionshinder. hhahahhaha kom igen nu malmö! jävla skosnöre jävla skojävel. älskar den tjejen och killen som säger de i filmen. (Y)
efter skolan så följde madde med mig hem och hon testade mina kläder och vi hade lite..kul:]]
hahah hon åt hos mig och då säger pappa:

min pappa - vad är tyngst? 1 kg mjölk eller ett 1 kg bomull?
jag - mjölk
madde - bomull
min pappa - vad ställde jag för fråga?
jag - vad är tyngst? 1 kg mjölk eller ett 1 kg bomull?
min pappa - de väger lika mycket knäppskallar!
hahahhahhahahahah kan ni fatta hur blonda vi va?! men ändå hur mycket vi tokskrattade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback