skriver ut bilder

har varit och sett innebandy match idag och sen så har jag jobbat lite med matten och ätit ananas :] har inte gjort så mycket. chillat lite, städat, spelat elgitarr också ;) nu är jag nere i källaren och ska skriva ut bilder på mina kompisar som jag tänkte ha i rummet men det är något konstigt med skrivaren så jag ska sen till pappas jobb och skriva ut dom. haha har hittat sjukt söta bilder från dom gamla tiderna. här nere är en bild från när jag var i fjällen 2007. ↓
asså...var ju meningen såklart..ramlar ju aldrig:]

Kommentarer
Ella säger:

Varge gång jag faller så hamnar jag oxå i den posen, hehe ;)

2012-03-28 | 21:43:12
Bloggadress: http://sunnyellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback