min födelsedag

fick den här magtröjan och ett halsband jag har på mig utav clara igår kväll vid midnatt.

fintfint. det blev lite mycket rosa såg vi när vi ställde fram de. visst blev det fina cupcakes som jag och clara gjorde?:) sen så gjorde vi den rosa "tårtan" också. inte prinssestårtan :]]

fin tjej!


har haft en härlig födelsedag idag. började med att jag vaknade där vid halv 11 genom att mamma och pappa kom insjungande. :) fick då blommor och paket. sen vid halv 2 började främmandet komma. har fått presentkort,kläder,pengar,blommor,hudkräm. sen så följde vi med madde hem en bit och sen gick vi hem igen. när vi kom hem var maten klar, det blev tacos (<3) ^^ nu är emils familj här för att fira mig. av dom fick jag presentkortet på gina tricot. jag och clara har just sett klart dirty dancing och nu ser vi ju såklart på melodifestivalen.

Kommentarer
linneae säger:

ja gjorde faktiskt bloggen igår, så va glad nu!:D

2012-03-10 | 21:41:55
Bloggadress: http://liineaes.blogg.se/
Nadine säger:

Grattis!!!!!!!! Vad bra blogg, jag menar det värkligen! Någon bra låt du kanske vet? Kram hoppas du får det jätte bra

2012-03-10 | 22:39:33
Bloggadress: http://nadinemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback