ikväll kommer Clara från Barcelona

Är hemma från skolan. okej, har varit hemma typ i 2 timmar men aja...?:) håller på att städa och lyssna på musik. clara från spanien kommer hit ikväll. hennes flyg landar 22:15 i Umeå så vi ska fara och hämta henne direkt när min träning är slut. hinner å duscha tur! idag på skolan hade jag sånglektion. sjöng next to you, one thing och what makes you beautiful. efter lunchen hade vi HK och då gjorde vi paj. jag är i sofies grupp. kviinnor regerar!(y) sen slutade vi dagen med matte, vi fick sluta lite tidigare. yay. gick med emil och isac hem. nu måste jag verkligen fortsätta städa..träningen börjar 19:15..kmr seriöst typ inte hinna, har ganska mycket att göra. pusshej.
Me and Clara.
jag och clara.
Me and Helena. Helena is Claras older sister.
jag och helena. helana är claras äldre syster.

Kommentarer
bella :) säger:

fin blogg <3

2012-03-01 | 23:13:26
Bloggadress: http://bellariechens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback