fredags uppdatering

Igår blev det inte heller någon bra uppdatering om dagen eftersom jag drog på begravning och sen så hade jag spelarmöte på kvällen osv osv..kan ta det från början.
va i skolan fram tills 12:45 då jag drog hem, sa hejdå till min kära klass (^^) och till killen. sen drog jag. jag drog hem så tidigt för att jag skulle på begravning och behövde göra mig i ordning och fara dit. det va min mormors moster som hade dött i en hjärnblödning för någon vecka sedan, så hela släkten var där typ. + massa jag inte kände till men som kände margareta (tjejen som dog) osv osv...men aja. jag sjöng, det gick faktiskt riktigt bra. jag sjöng "en sång från hjärtat - linn eriksson" . har ju sjungit den på två andra begravningar också så jag har en inspelning på den men vet inte riktigt om jag lägger ut den. de är inte så bra inspelat, asså det låter konstigt när man spelar in på mobilen-.-' efter de drog alla på en resturang 15 minuter bort och efter de for jag på spelarmöte med fotbollen. det blev klart vid halv 9 och då drog jag på ikaros ett tag men det blev tråkigt så mamma kom och hämtade mig. hemma blev det coca cola och film :]]
det var min fredag de. (A)


r.i.p

kusin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback