ett sista adjö

vi förlorade matchen igår med 3-0...de sög ju verkligen..vi var jättedåliga i första halvlek men åter upphämtade oss i andra halvleken. efter matchen följde madde med mig hem. efter jag duschade kom jesper hit för att han ville träffa mig en sista gång innan jag drar till barcelona idag. jag följde med dom hem en liten bit på kvällen och..ååå..kommer sakna dom så sjukt mkt! mina små änglar ♥♥
men iaf..kunde typ inte sova något idag för jag är så sjukt taggad på att fara dit. nu sitter jag och fikar och svarar på kommentarer...jobbigt. nu måste jag dra. vi ses i stockholm eller barcelona igen :]]
min babe:*

Kommentarer
Sara säger:

jag mår bara bra:) går du på någon sport?

2012-06-18 | 13:04:01
Bloggadress: http://mydaysassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback