min "bästa" uppdatering.

hejjj hejj! blev sjukt dålig bloggning asså..jag vet. blev ingen bloggning i lördags kväll, söndag eller nästan någon idag...yey!
lördag-
men i lördags kväll for jag och jesper ut på byn och va med massa folk!;D vi åkte karusell, typ jag,madde,moa,maja,jesper,simon,olle,emil och jag vet inte hur många till :]]] bra minne,ja. jag och jesper for hem vid halv 2, isac gick även med oss hem då. sen så sov jesper hos mig :)
 
söndag-
igår så va jag med jesper hela dagen. vi åt go frukost (^^) och sen så chillade vi för det mesta. vi va typ aldrig ut (A) hihihi. sen på kvällen så låg vi och såg på film och sen så sov han hos mig igen :)
 
måndag-
idag så blev vi väckta av mamma och pappa. men jesper ville ligga kvar så jag hotade med att jag skulle hälla vatten på honom, och gissa om jag gjorde de? ja det gjorde jag :D hihih. sen så idag har vi hett upp studsmattan och jag har badat i älven. sen for han hem vid 2. när han for hem for jag och emil ner till älven och badade och han failade sjukt mycket. den gröna lilla bryggan for lös..och han for ut. 
 
& en liten fiiiilm..
 

Kommentarer
Lovisa säger:

Svar; Ni verkar ju ha det as bra! Kärlek är det bästa som finns:)

2012-07-09 | 19:36:38
Bloggadress: http://www.lovisanylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback