så gott med kinamat

idag for våran familj inklusive jesper, men han tillhör våran familj enligt mig nu. vi for in till stan idag för att våran familj utan...jesper...tog en spruta för att vi ska till thailand! :D sen for vi ner på stan och där köpte jag trosor på gina tricot och smink på H&M. 
jag och jesper for på easten palace och åt kinamat, lunch buffé! sjukt gott. 95 :- 
 
sen for vi hem och åt middag och på kvällen va vi med lito och jessica. vi for hem till jesper och chillade lite. lyssnade på musik,laddade hem någon film. men vi hann aldrig se den förän jag och jesper skulle hem till mig. juste..jessica är jespers syrra alla som undrar ^^ sen började det regna...
men efter de kom de fram en jättefin regnbåge! eller en dubbel faktiskt...den andra syns svagt till höger om den starka. :)
 
nu har jag och jesper spelat xbox 360 och han är skittrött och ligger och sover i mitt rum. själv så sitter jag i vardagsrummet och bloggar:) ska väl också pallra mig i sängs snart. har match imorgon som jag måste tagga till! xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback