obey

hemma från att ha gått i en evighet idag. har köpt usa leggings,obey keps och två iphone 4/4s skal, har ingen iphone men ska skaffa och då har jag två skal redan. dom var rätt billiga. 2 för 120 trorjag.. min älskling köpte också en obey keps fast en svart/orange.  jag köpte en röd/svart :) men nu är jag hemma och ska snart äta röding och sen till efterrätt blir det kladdkaka med jordgubbar och grädde. ikväll blir det att fara ut på byn igen och träffa massa. pusshej. 
min älskling, nu och föralltid
min tuffa vän och jag 

Kommentarer
Lovisa säger:

Svar; Vi är i Strömbäck, bästa i mitt liv!:)
Härligt! Hur länge har du och din boy hållt ihop dååå?:)

2012-07-07 | 19:18:38
Bloggadress: http://www.lovisanylens.blogg.se
Clint säger:

får jag fråga, varför i hela helvetet har ni fått för er att obey är coolt? kolla upp vad det står för innan ni förstör det

2012-07-09 | 01:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback