OLW ♥

Idag på skolan hade vi skidor på idrotten. man skulle åka 1,5 km utan stavar och sen fick man sluta lektionen. vi hade vikarie idag, Jonathan. De är min brorsas kompis x] sen efter skolan for jag hem och städade mitt rum..de ser hela...galet ut..sen klockan halv 6 for jag på smulorna. efter de for jag och madde på shell och sen for vi hem till mig och dansade,lyssnade på musik och såg film. vi såg nyss klart en film och nu ska vi börja se en till tror jag. sen ska jag tvätta min hårförlängning och städa lite till. hon ska hem vid 11..:/ i morgon vet  jag inte vad jag ska göra :) puss.
bild från idag efter idrotten 

bild från idag inne på toaletten ♥

bild från skidåkningen ♥
bild från skidåkningen 

alla bilder är från maddes blogg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback