du är min drog, jag blir din knarkare

idag efter skolan satte jag mig vid datorn, standard. på skolan så hade jag med mig den spanska filmen jag,petra,madde och emil har spelat in. jag hade även gjort bloopers som inte dom hade sett så den tog jag med och visade också, hahah urkul,iaf när man var där :]]] petra tvingar mig att lägga upp den på bloggen eller facebook så...upp på bloggen ska den!;) vnt bara..;) hehe.
nu lyssnar jag på "äckligt - ansiktet" sjukt bra låt. ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på för random..blir väl att vara hemma och fjanta sig. ska kanske vara med någon men jag vne riktigt ;D
nu spelar jag gitarr och har tänkt att göra ett videoinlägg men de blir inge bra..;D<3
vet inte ens vad jag ska säga ;p
älskar dig syster

Kommentarer
Johanna säger:

fett snygga tjejer ;)

2012-01-13 | 20:32:28
Bloggadress: http://thababees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback