24/1 2012

när vi hade spanska lektion idag började brandalarmet tjuta.skönt att slippa lite lektion där då. ;) men sen blev de då vanlig dag. btw, brandalarmet var ett test,inte på riktigt -.-' men sen som sagt blev de vanlig dag då.
källa google

på slutet av dagen hade vi idrott och då åkte vi skidor, vi skulle träna på teknik så vi skulle staka en bit men jag hade skate skidor så jag gjorde de istället. fast jag stakade också lite, när de gick utför :)

källa google

efter skolan idag följde min kille med mig hem. vi låg och såg film och retades lite med varandra :]]
hahah, tycker vi är ganska sööööta ;) älskar dig.
tänkte lägga ut en bild på honom som finns på google från när
han var liten men då blir han nog inte så glad...

men nu ikväll har jag sett lite på TV med mamma, något program då typ handikappade ska klara sig i junglen. de var typ bra :) programet hette "mot alla odds"
källa google
alla som är med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback