2012

nu är de 2012 alltså. känns inte som så men året har ju nästan inte börjat ännu ;)
jag har ett nyårslöfte och de är att inte äta godis och saker med massa sött/"fett" i.
tex, saft,dricka,godis,chips,smaksatt yogurt..mm.
det jag ska göra under 2012 är:
  • resa
  • vara med kompisar
  • fara till fjällen
  • skaffa nya kompisar
  • åka karusell
  • baka cupcakes
  • köpa grejer till mobilen och kanske kameran
och säkert massvis med fler saker såklart!;D

har ni något nyårslöfte må tro?:)



Kommentarer
emelieduvetvem säger:

hahah nejdu, de är ja som ska köpa grejjs till din kamera....

2012-01-01 | 15:01:01
Eric Saades största fan säger:

mitt nyårslöfte är att jag ska få eric saade att följa mig på twitter :DD

2012-01-01 | 20:44:31
Bloggadress: http://allasaadefans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback