u gay?

hade kemi och teknik på morgonen och sen blev de lunch. har köpt hårfärg idag. Linhhzi ska komma till mig i morgon och färga mina hårförlängningar samma färg som mitt hår. det blir awsome. men sen så efter lunchen hade vi engelska och sen fysik. asså fattar inget av fysiken. på engelskan och på rasten mot fysiken hade marcus tagit min mobil och smsade med min kille. han skrev att vi skulle snacka osv osv..jesper blev typ ledsen :/ men sen sa jag att de var marcus..men anyway. efter fysiken hade vi so och sen svenska. på svenskan började vi se en kärleksfilm. tyckte olle var ganska fin under svenskan..↓
efter skolan så följde jesper med mig hem och vi har väl inte gjort så mkt. finns som inget att säga :) såg på grown up. han for hem för typ en timme sedan :// saknar honom redan . om en halvtimme så ska jag på träning så måste nog gå och klä på mig :) vi höres.

Kommentarer
L I N N säger:

Tack hih :D

2012-02-20 | 19:38:34
Bloggadress: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback