prov

Har haft svenska och spanska prov idag...svenska provet gick väl ganska bra men spanska provet gick också ganska bra men ganska mycket svårare. fast ja..de är ju ett annat språk så what ever. efter skolan gick jag och madde med jesper,dennis,olle och några till ner till konsum och sen så for dom med bussen hem så jag och madde for på fiket och fikade :]] efter de for jag och madde på ica och lämnade min väska eftersom mamma var där och hon hade bil. sen for vi till madde och hela vägen hem till madde sjöng vi helt random sånger....typ: "kartan,kartan,dooooora åå ryggsäcken swiper och mina booots" man bah:eeeehh okej?:]] nu är jag hos farmor och farfar och har nyss ätit. snart blir det efterrätt och sen ska jag vara med madde ;D<3


Kommentarer
iiiden säger:

sv: hihi jooo! :D <3

2012-02-10 | 18:40:53
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback