har sådan lust att beställa kläder nu!

Är hemma från skolan idag. När vi skulle hem så baxade jag isacs cykel. den var olåst och emil sa att jag skulle ta den för att isac skulle ner på byn. jag smsade isac: tack för cykeln. ställer den på gården. ganska soet. nu tittar jag på junkyard kläder igen och åååh jag vill beställa nu, men mamma bah: bättre att testa kläderna. men jag ska beställa!!! vare sig hon vill de eller inte. just nu är det också 50 % rea.
Ikväll ska jag på smulorna och sen ska jag nog vara med madde. idag var btw inte jesper i skolan :/ lame. sista lektionen hade vi svenska och då var vi typ ute och gick ett tag och ja jag venne..sen läste vi högläsning ur någon kärleksbok. nu ska jag laga mat, hoppas jag inte bränner de :]] jag ska göra hammburgare, de är väl ganska easy?
hade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback