fettisdag

Haft skola idag då..sen så efter skolan for jag och linhzi på KU och åt där och roade oss. vi sjöng lite singstar med våra vackra underbara vänner som dansade btw skitsnyggt! emma,mathilda och sussi, snygg dans! efter de var de tänkt att linh skulle va med mig men hennes mamma kom och hämtade henne så jag for hem ensam. forever alone! när jag kom hem dröjde de inte länge förän farmor och farfar kom med semlor ♥♥♥♥♥♥ dom hade bakat dom själva. jättegoda faktiskt. de var med saffran i. sen så ikväll har jag färgat mina hårförlängningar samma färg som håret och sen så färgade jag lite på mitt hår också. nu sitter jag framför datorn (vilket alla säkert förstod,tyyyp.) , ska väl snart gå och lägga mig trorja- är lite småtrött.
fettisdag idag! - har ni ätit nå semlor ännu?:)

Kommentarer
iiiden säger:

åh va gott de ser ut!

2012-02-22 | 08:49:48
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback