vi har gjort slut, ja

folk har undrat. ja, jag och jesper har gjort slut. vi gjorde slut den 4 december.. pga av några skäl. vi hade det fett bra i över 10 månader men nu är det slut. jag älskade honom jävligt mycket (förlåt) men det var så här det fick bli för tillfället.. vi gjorde allt tillsammans. nu hoppas jag att vi kan vara väldigt goda vänner i allafall. du är min största första kärlek jesper. det vet du. första gången jag var med dig..då vi låg i soffan hos mig där nere. petra och simon hade dragit och vi låg kvar. började kyssas..vi blev tillsammans. älskade dig så sjukt mycket och har älskat dig lika mycket om inte mer för varje dag som gick. alla roliga, pinsamma, knasiga stunder jag har haft med dig är sånt jag aldrig kommer glömma. semesterresan till lycksele, skolavslutningen, bion, tältningen, osv..asså allt...alla mysiga stunder vi har haft när du ska sova hos mig. morgonen då jag vaknade bredvid dig. när vi åkte i epan bort över bron, you know? pinsamma stunderna när jag har sovit hos dig..:) men ändå det bästa och roligast♥ det fantastiska har tagit slut men kommer alltid finnas kvar hos mig. fäller tårar varje natt och varje gång jag ser bilder på oss. kan inte rå för det. det var vackert.

Kommentarer
Anonym säger:

jätte fina bilder på er! synd att de tog slut..

2012-12-17 | 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback