äntligen hemma

är nu hemma från skogsresan i bjurholm. det regnade och va inge bra väder alls. kunde inte he upp mitt tält helt korrekt men funkade rätt så bra..vi satt och spela kort och va nere vid älven. grillade och hade de rätt så skoj. jättemånga föll i vattnet när dom skulle paddla. haha fail. jag och zamira höll på falla i men vi klarade oss just så pass. sov med jesper i mitt tält inatt. nu ska jag ta en varm dusch och sen äta något ♥
dennis bästa svanefjord♥
söta
där låg emelie,linn,simon,emil,emil,olle och victor. tror de inte va någon fler.
plus ett till tält som jag och jesper låg i♥
fett söta killar . isac och ludvig
älskar dig hjärtat. jespers eddie meduza tröja ♥
korvgrillning på kvällen med en bysig brasa.
drogad kille, ♥ simon
en annan drogad kille :] olle

Kommentarer
Johanna säger:

IDAAAAAA DDDD:

2012-08-31 | 15:54:25
Bloggadress: http://dreamingjohanna.blogspot.se
LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus säger:

Shuue! Tänkte bara berätta att jag nu är tillbaka igen med vanlig uppdatering osv! Anledningen till att jag har varit borta är för att mitt internet försvann, men nu är det tillbaka och det är jag också! :)

sv: Jag är sjukt nöjd med kameran! Lätt en av de bästa jag testat! Men när man vill byggaupp sig, så kanske man ska ha en dyrare och mer avancerad, men i nuläget är den bäst! :D

2012-09-01 | 12:08:24
Bloggadress: http://nattstad.se/babustyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback