trettondeifjärdetvåtusentolv

Har varit i stan idag hela dagen typ. Va där med emelie. Jag köpte en jacka,converse,en klocka,smink,svart linne och en svart spetströja :) hade presentkort på gina tricot 200 kr, så jag köpte linnet och spetströjan där. sen stack vi å åt på frasses, efter de for vi och träffade fredrik,alle,lodis med mera folk som jag inte vet vad dom heter :) alle gick låna 20 kr av mig för han var så svinhungirg så han drog sen på donken och käka. min brorsa tog körkort idag så han körde hem oss från umeå. grattis brorsan till körkortet! nu ska jag fara och äta hos min farmor och farfar. vi ses :)

Kommentarer
Anonym säger:

bild?

2012-04-14 | 15:07:13
mewikaaaa säger:

underbarste finaste syster<3

2012-04-15 | 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback