tjänat ihop lite cash

Godkväll!

idag har jag städat på pappas jobb, tjänat in lite pengar,vill köpa en Iphone 4 begagnad. kommer aldrig ha råd med en ny..*punktpunktpunkt* sen så slappade jag bara hemma, färgade håret. eller ja...färgade min utväxt lite ljusare:) for till farmor och farfar och åt mat, trerättersmiddag. sen for jag och va med madde,emelie,andrääääs och jesper. :) asgrymt. jesper följde mig hem sen ett tag medan han väntade på att hans pappa skulle komma:)
nu har jag just sett brynäs - skellefteå, skellefteå vann på förlängning! (Y)
skola imorgon då efter ett underbart påsklov..

Kommentarer
essla säger:

SV: det gör inget :) tack :)

2012-04-16 | 20:41:02
Bloggadress: http://esslaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback