Tävlar om Iphone skal

Tävlar om ett Iphone skal på den här tjejens blogg. hon heter essla tror jag eller om hon kallas de och hon fotar med en eos 550d, hon tar nästan alla hennes bilder själv och det är ju hur snygga bilder som helst. det är en fotoblogg så alla som älskar fotobloggar måste bara checka in hennes blogg! har tittat in på hennes blogg förut men sen glömde jag bort vad den hette..klantiga jag.
Varför jag vill ha ett Iphone skal när jag inte ens har en Iphone? jo för att jag ska snart köpa en när jag har fått pengar och då är det ruskigt bra att ha ett skal så den inte går sönder direkt..mobilen jag har nu har jag ett skal till och om jag inte hade haft det hade den nog varit trasigare än vad den är just nu-.-
Gatto Series iPhone 4/4S Case (White)
vill ha det där skalet för det var så sjukt snyggt. galen i leopard mönster ^^ länk till mobilen och sidan är →här
hennes blogg hittar ni genom att trycka på bilden längst upp i inlägget *blink blink* eller →här

Kommentarer
Anonym säger:

gud vad fint skrivet :) tack :) men en sak bara fråga nästa gång ifall du får låna bildera :) men kul att du är med och tävlar och jag hör av mig när tävlingen är avslutad :) kram

2012-04-16 | 00:11:10
essla säger:

gud vad fint skrivet :) tack :) men en sak bara fråga nästa gång ifall du får låna bildera :) men kul att du är med och tävlar och jag hör av mig när tävlingen är avslutad :) kram

2012-04-16 | 00:11:47
Bloggadress: http://esslaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback