dom har ett team mot mig vilket är inte bra

värst vad mycket folk det var ikväll på ikaros då ;o mer än 80 pers tror jag att de var. klockan 8 började IDOL så då trängdes vi ihop i soffan och såg på de. andré gick vidare , stort +! antonio gick inte vidare..stort -! började gråta...åsså ååh antonio du var mycket bättre än den dära kebabgubben..sen så har vi varit ute och typ bajsat på varandra..nä men typ :) sen for jag och madde till simon :D dom är i team mot mig så jag känner mig jävulskt mobbad by the way..fick i allafall en kram! stolt. haha. men sen så for jag hem där vid halv 12. mamma kom och hämtade mig. nu sitter jag och snackar med massa tuffa folk på facebook. ska nog snart gå och lägga mig för jag ska kanske till stan i morgon jao ;d får väl se om jag får för mamma. ska snacka med henne i morgon ;d har ni haft en bra fredag?:) vad har ni gjort?:)


←glöm inte frågestunden. klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback