hon bröt allt som gick...tror jag?

vi vann matchen med antingen 4-1 eller 5-1 idag mot obbola. fick inte spela slutet av sista halvleken för jag gjorde illa mig i knät så dom fick hjälpa mig av från planen. sen så for vi och såg på gustav när han spelade DM final mot GUIF. de blev 3-3 när matchen var slut så dom spelade förlängning 2x10. tillslut blev ställningen 5-3 till vännäs! grattis! dommaren sög btw. vännäs stod offside typ 7 meter och han blåste inte :]] haha. sämst. sen så när jag kom hem åt jag pizza och sen kom mewika. när hon var här såg hon på TV och satt vid datorn medans jag duschade. :) sen så berättade jag lite spökhistorier och sen så gick vi ner och spelade just dance. efter de lärde jag henne lite break dance och baby freeze men hon typ dog :]]] lovar att hon bröt typ massa som man inte kan bryta i vanliga fall :]] haha.sen så gjorde vi fruktsallad och hemmagjord chokladsås och vaniljglass. mycket gott!;d vi såg även på jersey shore klockan 22 och klockan 23 for hon hem så då följde jag henne en bit :]] gullig jag är.när jag skulle hem så ringde en kille som heter felix för jag ville ha någon att prata med för de var jättemörkt och de regnade :]]] soooet! yeah man, and woman :) i morgon har vi ledigt!! status! jaooo!

Kommentarer
CASY LINDELL säger:

svar: varit i skolan, & just nu vet jag inte vad jag ska göra ;) haha!



själv då? :)

2011-09-12 | 15:14:13
Bloggadress: http://casylindell.blogg.se/
CASY LINDELL säger:

svar: haha, sov du till 3? :D

jaha okej :)

2011-09-12 | 16:23:17
Bloggadress: http://casylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback