svenska prov avklarat!

hade svenska prov idag, de gick väl sådär I THINK. skrev på allting men jag tror inte allt var rätt men de gäller att chansa när man har mycket tid. sen så hade vi bild och då var olle jättefin. han hade tröjan i byxorna och höll på att typ dansa (??) han är speciell! sen så efter skolan tog jag och emelie bussen in till stan för att vi hade break dance klockan 17:20 - 18:30. Tove satt i bussen så jag satt med henne för hon ville inte sitta ensam så emelie fick sitta ensam men hon satt ändå bara och lyssna på musik medans jag och tove hade torr humor! break dancen gick bra som vanligt men jag börjar bli jätteförkyld så de kändes jättejobbigt att träna..men. sen for jag och emelie till min mormor och åt våfflor och sen tog vi bussen som gick 19:45 och satan i gatan vad skoj vi hade i bussen. :))) satt och lyssna på musik och berättade massa och massa och massa,, haha. fattar mkt? inte jag heller.. nu är jag hemma och duschat och smakat av gustavs goda kladdkaka...mhhh gott! i morgon blir de ingen träning för mig för jag är förkyld och jag måste plugga till provet vi ska ha på fredag i SO. O M G! kommer inte klara de!! de kan jag lova!!!!
-arkiv bild-

Kommentarer
linn säger:

åh tack :)

2011-09-14 | 23:35:41
Bloggadress: http://linnfan.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg säger:

sv. tack :D ja det var en superfin piercing jag fick hem ;D

2011-09-15 | 06:30:03
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback