sprängning på kemin

på skolan idag så var ju lätt kemin de roligaste. vi skulle spränga något och jag och madde var försökskaniner..satan. ska lägga ut en video på de men jag hittar inte sladden till datorn från mobilen..vars kan man ha lagt den tro? de regnade hur mycket som helst idag men tur att man hade med sig paraply så jag fick endå inte så mycket regn på mig trots allt ;d yey. i morgon om de regnar tänker jag vara inne hela dagen för i morgon har vi fotografering klockan 13:00. jag och sofie hade sång idag också klockan 9:20. ashäftigt jao!;D  sista lektionen hade vi matte och jag fick sluta 15 min tidigare för att jag blev klar. efter skolan var jag med moa,maja och nathalie och vi började att se insidious men vi ångrade oss så vi såg amors baller istället :) tips på film är amors baller. de är en norsk film men med svensk text :)
känner att jag måste ta lite nya kort med kameran för jag har bara gamla kort inne på datorn. måste förnya mig lite :) ni har ju inte heller sett en bild när jag har slingat håret. fast jag tror inte de syns så mycket men aja :)))



Kommentarer
johanna ohlsson säger:

grymt jävla snygg!

2011-09-08 | 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback