sovmorgon till 15:00

godmorgon. som sagt så hade vi ledigt idag så jag hade tänkt att jag skulle plugga till svenska provet som vi har nu på onsdag och sen skulle jag dammsuga och typ chilla vid datorn och sånt. men de blev inget sånt...jag vaknade lite just efter 15:00 och då gick jag ner och käkade och sen nu så om 45 minuter ska jag till tandläkaren så jag måste börja göra mig i ordning känner jag. åååh..inte lyckad dag! asså okej de är väl skönt att sova länge men...inte just idag. ska klä på mig nu! höres jao!;d
haha ganska soet att vi alla har likadana skor...:]]<3

Kommentarer
CASY LINDELL säger:

svar: haha, vill med göra det :o



tack så mycket! :D

2011-09-12 | 19:36:03
Bloggadress: http://casylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback