pirates of the caribbean - i främmande farvatten

jag,madde och emma for på ikaros ett tag igår men de var urtrist så vi stod där som några retards...men sen så lyssnade vi på när jengan och eveline sjöng och spelade gitarr. gud vilken bra röst jengan har alltså! evelina också men jengan har as bra!! :) hon har en stark röst. checka hennes blogg här :) sen så for vi hem till madde och hämtade pengar och sen for jag och emma på bio här i vännäs och madde for hem. emma hade två gratisbiljetter så jag följde med henne :) vi såg pirates of the caribbean! den var huuuuur grymt bra som helst! jaooo! ;D ;D den räckte till typ 00:10 ungefär. mamma kom och hämtade mig och när jag kom hem så gick jag typ och la mig eftersom jag har match nu idag :):):)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback