jag saknar dig

asså förlåt förlåt och förlåt hunda gånger om. känns som att jag inte har bloggat seriös på länge nu...har faktiskt aldrig hunnit sitta vid datorn. de har varit kompisar,matcher,bio osv osv..jag har tagit jättemycket bilder med kameran från fredag till och med idag som jag ska lägga ut. hade tänkt att lägga ut dom nu men då nu när jag startade kameran var den slut på batteri. typiskt. har nu satt den på laddning men vi får se om de blir nå bilder ikväll annars lovar jag att de blir i morgon när jag kommer hem från skolan! i morgon har jag min första innebandy träning för i år. kommer nog inte spela för jag är fortfarande sjuk men jag ska dit och kolla så måste verkligen blogga innan dess. ikväll har jag varit på bio med johanna, julia,emma och mathilda. vi såg jag saknar dig ←(trailern)  . hur grymt bra som helst. satt och verkligen stor grät några gånger...fyy! asså ååh. sitter bara och grinar nu när jag ser trailern. ni måste verkligen se den! filmtips på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback