har ni sovit bra?

hej har ni sovit bra? själv så sov jag mycket bättre inatt än förra natten. jag tror jag har blivit lite friskare och de är ett stort PLUS ! hoppas jag blir frisk snart. jag tror jag inte har feber nu men grymt ont i huvudet och i halsen. har en klump i halsen så de gör jätteont när jag pratar och sväljer. sen känns de som hjärnan är lös och då när jag rör på huvudet far hjärnan fram och tillbaka :]] men typ. inte OK. vaknade vid 8 och nu ligger jag i soffan och ser på TV och sitter vid datorn. ska snart gå och äta frukost ;d gott! är ruskigt hungrig :) stannar hemma idag också som ni kanske märkt eftersom jag bloggar nu.
haha en bild på jag och emelie när vi var nyvakna...gosigt!!! vad fina flikkkor! noot.!

Kommentarer
emeliesötastlundmarkjao! säger:

asså fina cheyyer!♥

2011-09-01 | 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback