freddeee chillar i camen ;D

kvällen med julia och killarna var hur roligt som helst må jag säga!
vi såg film, tog kort, var inne på omegle och sen snackade med freddeeeeeeee på msn ;D;D;D haha. de var nog de roligaste för han är en fjortis som gillar att göra pilar ------> . vi försökte lista ut vem han menade när han gjorde en sån här pil -----> ....blondiner....sen ringde isac och blabalbla...sen så ringde simon och isac igen mitt i natten men jag svarade inte. kbry?:) <3 nu har vi vaknat och vi sitter i min säng och käkar CHIPS! hon ska snart dra för att hon ska till stan ;/ buhu. lägger in bilderna efter jag har käkat frukost ;D he he he..
men de var allt! yeey. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback