emodepp på ikaros helt klart.

efter skolan följde emma med mig hem och vi började med att sätta oss vid datorn som vi oftast gör men sen så tar hon en dusch :] haha. efter de så hann vi typ precis äta och sen drog vi på SMUlorna. dit kom även madelene och mathilda. madelene hon är även ledare med mig men inte mathilda. hon var där för att joina emma och för att hon skulle följa oss till ikaros efteråt. sen så drog vi då på ikaros och chillad där tills typ 22:00 då jag och mathilda for hem till mig och madde for hem till sig och emma stack hem till sig. ikaros var fett skoj men ändå grymt tråkigt. satt och var emodepp kvällen med mina brudz..;/ helt seriöst! william björk var där :) yey. missyawilliam. jag och mathilda har nu sett Justin Bieber - Never say Never filmen. sen ringde vi emma för att hon fyller år idag! mathilda for hem för ett tag sedan och jag ska snart dra mig mot sängen. måste sova för att bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback