tävling hos "oliviasfotoblogg.blogg.se"

jag gick in och kollade på alvas blogg och där är hon med i en tävling och då passade jag på att också vara med. bloggen som har tävlingen heter olivia och hennes blogg hittar ni här . för att komma direkt till tävlings inlägget trycker du istället här . temat i den här tävlingen är "sommarens härligaste bild" de kommer bli mycket fina bilder som kommer tävla tror jag. man kan vinna en reflexskärm från tvspelsweb.se. jag har inte tittat så mycket på den sidan men jag hittade en som jag skulle tänka mig. alva tog även den också. de är denna fina reflexskärm (klicka här) de är en 5 i 1 56 cm skärm. skulle vara grymt att äga en sån eftersom dom är till bra användning. ni kan ju gå in och kolla på den. Tävlingen avslutas den 21 oktober så NI har även tid på er att vara med i tävlingen! om jag går vidare vore jag tacksam om ni röstade, men jag kommer he upp de på bloggen om jag går vidare så ni kommer inte missa de! så..gå in på hennes blogg och följ reglerna och va med i tävlingen!
hade just tagit bort massa sommarbilder, eller asså inte tagit bort men lagt över dom på ett USB så jag hade typ inga..buhu. de får bli en blomma istället. få se hur långt det räcker!

Kommentarer
frida säger:

Den var fin!

fråga följer du mig fortfarande? för jag har tappat jätte mkt läsare!

inte så kul :( så skulle tycka det var jättekul om du slänger in några kommentarer till mig någon gång kram Frida

2011-10-19 | 19:34:25
Bloggadress: http://horsefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback