går kvällen blev de usel uppdatering och jag ber om ursäkt.

det blev en väldigt dålig och kort uppdatering igår. jag höll ju på plugga hela tiden och sen gick jag ner och lagade tacos. efter de så fixade jag mig och pluggade lite till och sen drog jag med madde och jimmy till ikaros. kom hem vid 20:20 typ. för jag stannade vid moa bellander och snackade med henne,dexter,dennis och hannes. sen så när jag kom hem pluggade jag lite till sen gick jag och la mig. hann verkligen inte att blogga...förlåt. ska bättra mig men de är så jobbigt med all plugg och allt nu.

Kommentarer
iiiden med 3 i säger:

ha en bra onsdag nu !:D

kram

2011-10-05 | 11:17:57
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback