en besvikelse..men jag klarar dagen

har gråtit ganska mycket idag på skolan. kommer typ gråta i flera dar men mest på nätterna tror jag eller när jag börjar tänka/se han..hoppas att de blir bättre i allafall. sen så idag har de varit en ganska jobbig dag..jag tror de var pga att jag var ledsen. på svenskan idag började vi se en deckare. vet inte riktigt vad filmen hette men den är typ 2 timmar lång så vi han inte se hela. :]] sen efter skolan for jag hem och fortsatte fixa filmer som vi ska se ikväll. vi har filmkväll med klassen ikväll. hejdå ska fortsätta göra mat..


förlåt mig.
bild från igår...idag ser jag förskräcklig ut..mjukis byxor,linne och mjukiströja..håret och kina och sminket ner till tårna...sry for that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback