dålig uppdatering igår men nu är jag tillbaka

igår blev de tyvärr inte så bra uppdatering. jag hade inte tid, de har jag egentligen inte nu heller men jag lägger ut ett litet inlägg så ni får något nytt att läsa. igår som sagt så var jag och emelie och tittade på killarnas match här i vännäs och vännäs vann med 15-0 och sen for vi till umeå på gammlias nya innebandy hall och såg när umeå ik mötte köpenhamn. köpenhamn vann med 11-2 :]]] glömde kameran hemma så från den matchen blev de inga bilder men från vännäs matchen blev de lite bilder som jag tänkte att jag kan lägga ut,okej?:) men sen så for vi och köpte thaimat där vid halv 7, haha. sen for vi till emelie och åt de. när vi hade ätit klart gosade vi med deras tre hundar och gick ut med dom och såå..sen kom pappa och hämtade mig vid 8. när jag kom hem duschade jag och sen så var jag ruskigt trött så jag orkade verkligen inte blogga ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback