dag 3 - mina kompisar

jag har väldigt många kompisar och jag gillar väldigt mycket att hänga med dom och lära känna nya.  jag har både haft bra vänner och mindre bra vänner. vänner som alltid finns där för mig och vissa som bara går runt och snackar skit. sen finns de ju kompisar som jag har som är jättesnäll ena dagen men är helt bitchig andra dagen eller när man är med den hemma är hon jätteschysst men på skolan snackar hon inte ens med mig. men..jag gillar att vara med kompisar. dom jag brukar vara mest med är Moa,Madde,Maja,Sussi och Emma. madde är den jag är mest med. men när jag var liten var jag mest med Alva men hon är jag seriöst aldrig med nu..;/


Kommentarer
wendela säger:

sv; lagt till dig nu, blev nr 27 ;)

säg till när du lagt till mig

2011-10-24 | 16:58:05
Bloggadress: http://wendelas.webblogg.se/
Sofia - Uddevallas största modeblogg! säger:

veckans blogg! allt som krävs är en kommentar :D

2011-10-24 | 17:36:34
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback