30 saker jag kommer göra ett inlägg under 30 dagar

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. Berätta om ett spel du spelade mycket för några år sedan
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Detta gör jag på helgerna
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Bild på din garderob
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett bild på din bästavän
25. Detta är jag beroende av..
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

dag 1.
jag heter ida viktoria annette westerberg. jag föddes den 10 mars på umeå BB. nu för tiden spelar jag innebandy,fotboll och dansar break dance. när jag var mindre höll jag på med att åka längdskidor och tävla i de i många år men för kanske 1-2 år sedan slutade jag med de. jag spelar innebandy i strands ik damlaget. och i fotboll spelar jag i spöland/vännäs f14. jag fick en systemkamera när jag fyllde 14 nu i år och före de hade jag en Nikon coolpix S3000. jag gillar verkligen att sjunga så de gör jag varje dag. jag sjunger lite här och där. så om ni hör någon sjunga på lite random platser kan jag sitta bakom en buske och sjunga. jag lär mig även att spela gitarr men de går väl sådär. jag började blogga när jag kanske var...8 år eller något sånt? men då bloggade jag på blogspot och inte på blogg.se , men blogg.se är mycket bättre. min favoritfärg är nog..vit eller grå.  jag älskar att ha örhängen på mig. jag älskar att sova länge. jag älskar att vara lite crazy. de jag gillar med sommaren är nog att få sola och äta god vattenmelon. de jag gillar med vintern som snart kommer är att jag får åka skoter och hoppa från tak i snödrivor.  nu har ni fått lite fakta om mig. vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback