upp halv 8 på en lördag morgon -.-

hade ställt väckarklockan på halv 8 idag för att jag skulle på match. matchen började 10:30 men samlingen var 8:45. vi började med att ställa upp sargen och sen gick vi ut och gick! hihi. vi förlorade i allafall med 3-0 mot GUIF. jag spelade inte men jag var ombytt om någon skulle skada sig eller något. när jag kom hem åt jag upp min ben och jerry´s ;]] yumyum! nu ska jag strax duscha och sen ska jag kanske träffa en tjej som heter gabbi som är från malå. har inte träffat henne på typ 1-2 år..hon är ett år yngre än mig och hon ska till vännäs idag för att spelar..poff..vad heter de,...vollyboll! jag tror de är de hon spelar men jag är inte helt hundra.

Kommentarer
fanny wikström' säger:

Hej sötis!

Har en tävling på min blogg just nu om två helt gratis avancerade bloggdesigner!



Har bland annat designat dessa bloggar: Feliciakyller.nu, Sagahusberg.blogg.se & Elliu.blogg.se + många andra! Min egen också självklart.



Jag gör inte gratis i vanliga fall så detta är ett grymt tillfälle för alla som vill ha en snygg blogg!



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/november/vinn-en-gratis-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

2011-11-26 | 17:02:20
Bloggadress: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback