sprit på skolan?!

hade kemi idag och gissa vad...läraren bjöd på sprit. eller asså de var ngt men de var sprit, alkohol. de var bara jag och emma som smakade. vi fick doppa fingret och sen smaka..men han sa att de var ngt speciellt sprit,man kunde inte bli full på de och smaken sitter kvar över en timme typ..de gjorde de seriöst för mig. hur äckligt som helst. sen efter de hade vi teknik och sen hade vi lunch. jag har seriöst jättetidig lunch på måndagar. 10:10 får jag lunch och går in 11:20. de är drygt för att matsalen öppnar 10:40..så jag måste vänta 30 minuter innan jag får gå och äta.  efter lunchen hade vi engelska,fysik,so och svenska. på svenskan håller vi på att se någon film. typ mitt i filmen höll olle på med gardinen..sen så föll hela gardinen och gardinstången ner och vi började skratta och läraren fick as damp och lalalla. men asså de var skoj, man kunde inte sluta skratta..men ja..olle han är som han är! loveuuuu HAHA.

Kommentarer
moa säger:

sv: ja den var asbraaa!:)

2011-11-21 | 15:57:41
Bloggadress: http://mmmoaas.blogg.se/
Emelie säger:

Sv: jag har haft en bra dag! =D

har du? =)

2011-11-21 | 16:02:36
Bloggadress: http://emellay.blogg.se/
mmautildah säger:

har lagt till dig nu :)

vad gör du?

2011-11-21 | 16:07:57
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/
ida t säger:

vars har du köpt den ass snygga tröjan

- hur mycket kostadet den:-

2011-11-21 | 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback