spökstiiiig

haha älska min uppdatering!!! not.
igår kväll for jag på ikaros för de var spökstig. först så kom sussi till mig och sen for vi dit tillsammans , med madde. men vi vågade inte gå spökstigen för de verkade sjukt läskigt. fast sussi gick den med några andra men jag och madde satt och väntade tills alla kom tillbaka. vi var i skogen vid lägerhyddan. hade gjort upp en brasa där. sen så satt vi där och gosade och sånt. snackade och ja..jag venne :) hade de bara trevligt já. sen när vi skulle gå tillbaka så gick jag,madde och jimmy upp från skogen och sen ser jag någon ligga på en bil och jag och madde skriker som satan!!!!! fast de var bara en stor docka men satan i gatan vad vi blev rädd....!!!! inte ok. alla andra som var där uppe skrattade..inte snällt. vi började seriöst typ gråta.

Kommentarer
Anonym säger:

den bilden är verkligen härlig :)

2011-11-15 | 01:43:01
Bloggadress: http://tofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback