it's time to say goodbye

dålig uppdatering idag,jag vet. de var för att efter skolan så följde jag med madde hem och då spelade vi wii med hennes storebror också. sen så for vi till mig och åt våfflor. efter de fixade vi oss inför ikaros fast de var fett med lame där så vi drog typ efter ett tag. de enda vi gjorde där var att se på tv. yeeey vad skoj. de kan man ju göra hemma?;O om man nu har en tv. vi har de i allafall ;d hihi.  kom hem vid halv 9 och nu har jag just kommit ut från duschen. har blivit sena nätter nu ett tag så jag ska fösöka gå och lägga mig tidigare.
idag på skolan var de jättepinsamt men hur roligt som helst. på våran mattelektion skulle jag visa min lärare (jörgen) ett tal jag hade gjort. jag hade gjort en sådan fin uträkning och då skulle jag säga : jörgen kolla min fina uträkning. men...jag tänkte mig inte för och råkade istället säga: jörgen, kolla min fina utlösning! fatta hur mycket jag skrattade efter de..jag skrattade så mycket att jag började gråta..de var lite pinsamt men aja..moa började också skratta..fast hon satt på andra sidan i klassrummet..jag tror jag råkade säga de lite högt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback