hemma från lycksele!

det har varit en sjukt lyckat läger!
vi har haft massa sånglektioner och ledig tid då vi har varit och köpt godis på OKQ8 och konsum. sen så har vi varit ute och haft utelekar och ätit god mat. på fredags kvällen såg vi tusen gånger starkare och sen gick vi och la oss 23:00. för dom som gick i 4an och neråt skulle sova klockan 21:30. idag när våra små barn skulle sjunga i kyrkan på gudstjänsten så gick de hur bra som helst! dom var jätteduktiga. själv så satt jag i publiken och filmade och tog kort och hostade...(://) börjar bli riktigt förkyld. bussresan dit och hem gick väldigt bra. bussresan hem gick fortare eftersom vi inte for förbi umeå den här gången som vi gjorde när vi skulle dit. när jag kom hem började jag packa upp lite men glömde bort de fort och satte mig vid datorn. nu har jag just ätit och ska fortsätta packa upp. sen ska jag till therese som ska få slinga mitt hår ännu blondare. ska bli skönt att bli kvitt med utväxten.

-hela sängen skakar bebe!
- men valter....
- de var inte så jag mena!!!
-hahahahahahaahaha

lägger in bilder sen, pusssshej
från mig!



Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg! säger:

Tävla om ett valfritt plagg/accessoar från Youtopia hos mig :D Kram!

2011-11-06 | 18:20:45
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback