hade fysik prov. 27/33 rätt

hade fysik prov idag och de gick väl sådär. fick 27/33 rätt. rätt nöjd faktiskt. fysik är ett av dom ämnen jag har lite svårt i. fattar inte så mycket av de så är ganska nöjd med provet. fick då inte E i allafall. vet inte riktigt vad för betyg jag fick men..inte E (yy) efter skolan for jag direkt hem och sen på kvällen hade jag träning i vännäsby. innebandy träning. kom hem för ett tag sedan. nu ska jag duscha och sen har jag ingen aning. i morgon har vi inomhus idrott. får inte glömma idrottskläder! juste..innan middagen höll jag på med våran so power point som jag,colin,ida och mattias gör. den ska vara klar på onsdag tror jag de var!

Kommentarer
kajsa säger:

fysik är så svårt!!

2011-11-14 | 21:43:09
Bloggadress: http://kkajsajohansson.blogg.se/
j o h a n n a - fotoblogg säger:

svar: Skola och fotbollsträning, själv? :)

2011-11-14 | 22:06:47
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback