hemma från cupen

har inte så mycket att säga om helgen, men ni vet ju att jag var på innebandy cup. vi kom 5a av..ehm. 10..lag kanske?de gick väl sådär..men vi gjorde vårat bästa...iaf jag..hoppas dom andra också gjorde de annars blir jag riktigt besviken. men jag har haft en riktigt roliig helg med bara finfina människor. härliga ledare och allting! perfekt;) jag och emelie låg i samma rum och sov..vi hade två rum som vårat lag fick dela på. i vårat rum låg de 5 barn och..åååh 3 ledare ;p haha. dom skulle väl passa oss..eller kanske mig men OK!!
på lördag for jag,emelie och felicia på city gross och köpte gooodis:*:* city gross är typ as stort!!
TAPPADE BORT MIG FULLKOMLIGT!! det var grymt stort och dom hade ingen ordning...://



helt normala små cheeeyor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback