är i sundsvall

haha katarina hade med sig en dator och idag fick jag låna den. vi vaknade idag vid 8:40 och då gick vi och fikade, frukosten stängde 9.00 . vi har städat rummet och sånt. nu blir de lunch .vid klockan 13:00 kommer minibussen som kommer och hämtar upp oss och skjutsar oss till hagahallen. vinner vi denna match så spelar vi om 5:e och 6:e plats, så vi måste verkligen vinna.
igår så spelade vi en match vid klockan 11 och den förlorade vi med 4-1 tror jag och nästa match hade vi 16:00 och den förlorade vi med 3-1 och sista matchen spelade vi 21:30 igår kväll och då förlorade vi med...1-0...men vi var grymt nära...grymt förbannad jag blev. efter matchen när jag skulle duscha och klä på mig var mina adidas byxor borta. så jag fick låna ett par mjukis byxor utav emelie. antingen har någon stulit dom eller så har någon råkat ta med dom men dom har tittat i deras väskor så...på kvällen fick jag världens migrän och gick bara och la mig med kläderna på och allting..men nu mår jag bra!



fick lite små damp som jag brukar få
men jag är alltid lika söt
hahahhaha, eller hur?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback