resultat från cupen

glömde berätta om igår men iaf..första matchen var mot norge som var klockan 9 och den vann vi med 3-0 eller om de till&med blev 4-0 (??) efter den matchen åt jag min mat och de var plättar med jordgubbs sylt;] gott. när jag satt där och åt så tittade även jag och madde på felix match och dom vann också, ganska härligt! dom har ett grymt bra lag men gryyymt snygga killar (a), efter deras match så satt vi typ å snacka me felix och lidberg, (grr)! sen så tog felix min mobil så då blev det krig på verklighet, de tog aldrig stopp! tillslut sprang han iväg och då tog jag hans kläder och skor och gömde dom och sånt. sen hade han smsat min mamma och bytt namn på sig själv till : "älsklingfelixberg<3333"  PATETISKT. sen så for vi på stan och jag köpte nya svarta tygskor för mina är helt sönder. klockan 4 hade vi match mot piteå och dom förlorade vi mot med 2-0 :// ....på kvällen klockan 6 spelade vi en till match på röbäck och dom förlorade vi mot med 1-0 så vi åkte ut..annars hade vi spelat en match idag också..-.-

vi kom delad sjätte plats totalt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback